Spring naar content

84 publicaties gevonden

  • Het doel van dit onderzoek is om de betekenisgeving aan vrouwenvoetbal van jonge vrouwelijke voetballers van 15 t/m 20 jaar, en de rol die sociale media hierin spelen, te onderzoeken. In dit…

    Scriptie
  • topspeelsters en twittervolgers, factsheet 2015/5

    Voorafgaand aan het WK vrouwenvoetbal 2015 in Canada was vrouwenvoetbal relatief veel in de media. Traditionele media (kranten en TV) berichten sinds 2007 meer, neutraler en professioneler over het vrouwenvoetbal.…

    Factsheet
  • factsheet 2015/3

    Van 6 juni tot 5 juli 2015 wordt in Canada het wereldkampioenschap vrouwenvoetbal gespeeld. Na deelname aan twee Europese kampioenschappen in 2009 en 2013, is het de eerste keer in…

    Factsheet
  • keuzeprocessen van (potentiële) vrouwelijke studenten

    In deze thesis is gepoogd antwoord te krijgen op de volgende centrale onderzoeksvraag: Welke factoren in het koopbeslissingsproces bepalen de keuze van een vrouw voor de opleiding CE: SportMarketing &…

    Scriptie
  • Indian girls' leadership development through sports

    Deze studie tracht de leiderschapontwikkeling van meisjes in India te beschrijven, die betrokken zijn bij een programma dat meisjes empowered door middel van sport. Hierbij worden de belangrijkste factoren die…

    Scriptie
  • hoe sport vrouwelijke leiders creëert in ontwikkelingslanden

    “Give the girl a ball and she will get a new life”, zo sprak Kalyani Subramanyam, de nationale coördinator van het Goal programma in India tijdens de ‘Commission on the…

    Artikel in vaktijdschrift
  • la directive "télévision sans frontières", pour une couverture plus importante du sport féminin (Women, sport and media coverage in Europe ...)

    About 37% European women admit they do not practise a sport at least once a week. It is very close to the men’s percentage (43%), however, only 7% of broadcasted…

    Wetenschappelijk tijdschrift