Spring naar content

28 publicaties gevonden

  • ‘10.000 stappen’ is een populaire boodschap bij het bevorderen van lichamelijke activiteit. Voor de noodzaak en het effect van deze ‘hippe’ beweegnorm bestaat echter geen wetenschappelijke basis en voor heel…

    Online artikel
  • wat is het? waarom lunchwandelen? hoe organiseer je dit?

    Lunchwandelen maakte deel uit van het Nationaal Actieplan Sport en Bewegen (NASB) en de publiekscampagne 30minutenbewegen. Het doel is te-weinig-actieve werknemers te verleiden tot meer bewegen. 

    Brochure
  • semiotisch onderzoek naar het draaikaartje uit de campagne 30minutenbewegen van het NISB

    Is dit onderzoek is onderzocht in hoeverre de samenstelling van het draaikaartje bijdraagt aan de intentie van drie leeftijdsgroepen (18-28 jaar, 30-50 jaar en 50+) om de website www.30minutenbewegen.nl te…

    Rapport
  • evaluatieonderzoek van de NISB campagne 30minutenbewegen

    De campagne ’30minutenbewegen stimuleert Nederlanders (meer) te bewegen en zet in op drie niveaus: het creëren van bekendheid van de beweegnorm, het ondersteunen en samenbrengen van professionals, en het inspireren…

    Verslag
  • een evaluatieonderzoek naar de rol van de professional met een intermediaire functie in een overheidscampagne en de betekenis die zij geven aan de campagne

    Dit kwalitatieve onderzoek geeft inzicht in de rol van de professional met een intermediaire functie in een overheidscampagne en de betekenis die de professional geeft aan de campagne en aan…

    Scriptie
  • Op deze dvd staan twee fragmenten uit het EO-programma ‘Op uw gezondheid’. In het eerste fragment is er aandacht voor bewegen op het werk. Het kost echt minder moeite dan…

    Audiovisueel middel