• De hoogspringer, de sprinter, de stuurman en de finish (2011)

    evaluatieonderzoek van de NISB campagne 30minutenbewegen

    De hoogspringer, de sprinter, de stuurman en de finish : evaluatieonderzoek van de NISB campagne 30minutenbewegen

    De campagne ’30minutenbewegen stimuleert Nederlanders (meer) te bewegen en zet in op drie niveaus: het creëren van bekendheid van de beweegnorm, het ondersteunen en samenbrengen van professionals, en het inspireren en bieden van beweegervaringen aan consumenten. Na vier campagnejaren kijken de auteurs terug om lessen te leren voor succesvol campagnevoeren in de toekomst.

    Auteur(s), Organisatie(s) : Marieke Fries, Anneke Hiemstra, Juul van Rijn, Reint Jan Renes, Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB)
    Jaar: 2011
    Plaats: Ede
    Uitgever(s): Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB)
    Collatie: 2 p. fig.
    Trefwoord(en): 30minutenbewegen (project), campagne, evaluatie
    Literatuurverwijzing: Fries, M.C.E., Hiemstra, A., Rijn, J. van, Renes, R.J., & Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB) (2011). De hoogspringer, de sprinter, de stuurman en de finish: evaluatieonderzoek van de NISB campagne 30minutenbewegen. Ede: Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB).