• Effecten van sport en bewegen op school (2007)

    een literatuuronderzoek naar de relatie van fysieke activiteit met de cognitieve, affectieve en sociale ontwikkeling

    Effecten van sport en bewegen op school : een literatuuronderzoek naar de relatie van fysieke activiteit met de cognitieve, affectieve en sociale ontwikkeling

    Onderzoek in opdracht van ‘Alliantie School & Sport samen sterker’ met als doelstelling na te gaan of op basis van de onderzoeksliteratuur relaties kunnen worden aangewezen tussen de mate en aard van de fysieke activiteit (sport en bewegen) op school en het cognitief en sociaal-emotioneel functioneren van de leerlingen.

    Auteur(s) : Harry Stegeman
    Jaar: 2007
    Plaats: 's-Hertogenbosch
    Uitgever(s): W.J.H. Mulier Insituut
    Collatie: 30 p. Met lit. opg.
    Mediumsoort: Rapport
    Trefwoord(en): bewegingsonderwijs, burgerparticipatie, fitheid, leerlingen, lichamelijke ontwikkeling, literatuuronderzoek, prestatie, schoolsport, ziekteverzuim
    Literatuurverwijzing: Stegeman, H. (2007). Effecten van sport en bewegen op school: een literatuuronderzoek naar de relatie van fysieke activiteit met de cognitieve, affectieve en sociale ontwikkeling. 's-Hertogenbosch: W.J.H. Mulier Insituut.

    Fysieke exemplaren

    organisatie plaatsingskenmerk status
    Mulier instituut ONDE-TB-0007 Beschikbaar
    Mulier instituut BIEB-155 Wordt niet uitgeleend
    Publicaties worden niet uitgeleend aan externen: inzage op verzoek:

    Mulier instituut
    tel.: 030-7210220
    email: info@mulierinstituut.nl