Spring naar content
Terug naar de kennisbank

Het wat en hoe van content strategie (2017)

Auteur(s): John Verhoeven

Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. De auteur laat je in ‘Het wat en hoe van contentstrategie’ zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt? Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al doet en bouw dat stap voor stap uit aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Hij maakt het leuk en uitdagend om ermee aan de slag te gaan! Het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas helpt je bij het verbinden van de theorie met de praktijk. Verhoeven besteedt ook aandacht aan belangrijke trends als ’thought leadership’ en ‘audience engagement’.

Literatuurverwijzing: Verhoeven, J. (2017). Het wat en hoe van content strategie. Amsterdam/Antwerpen: Business Contact.

Fysieke exemplaren

Organisatie Plaatsingskenmerk Status
Kenniscentrum Sport & Bewegen COMM-0079 Beschikbaar

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek:

Kenniscentrum Sport & Bewegen
tel: 030-3041100
e-mail: info@kenniscentrumsportenbewegen.nl

Omschrijving

  • Jaar:
    2017
  • Plaats:
    Amsterdam/Antwerpen
  • Uitgever(s):
    Business Contact
  • Collatie:
    240 p.
  • Mediumsoort:
    Boek
  • Trefwoord(en):